Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno - wychowawczych w Szkole Podstawowej w Hrudzie w roku szkolnym 2024/2025
- 2 styczeń 2025r.
- 3 styczeń 2025r.
- 2 maj 2025r.
- 13 maj 2025r.
- 14 maj 2025r.
- 15 maj 2025r.
- 21 maj 2025r.
- 20 czerwiec 2025r.
Godziny dostępności nauczycieli dla uczniów i rodziców
Nazwisko i imię nauczyciela | Dzień i godzina | Uwagi |
Komoszka Zbigniew | czwartek - 12.35 – 13.35 | co tydzień |
Mroczkowska Anna | poniedziałek - 9.15 – 9.45 | co tydzień |
Zdanowicz Joanna | wtorek - 7.45 - 8.00 | co tydzień |
Szymczuk Anna |
czwartek -11.30- 12.00 piątek - 11.30- 12.00 |
co tydzień |
Madej Jolanta |
czwartek - 7.15- 7.45 piątek - 7.15- 7.45 |
co tydzień |
Szewczyk Ewa | środa - 7.10- 7.30 | co tydzień |
Żulińska Małgorzata | czwartek 12.45-13.45 | co tydzień |
Panasiuk Alina | piątek - 7.45- 8.45 | co tydzień |
Chwedoruk Wojciech | środa – 13.30-14.30 | co tydzień |
Tomczuk Joanna | piątek - 14.30- 15.30 | co tydzień |
Kempka Sylwia | wtorek - 12.35 - 13.35 | co tydzień |
Panasiuk Joanna | wtorek - 12.35 - 13.35 | co tydzień |
Klimek Małgorzata |
środa - 7.30- 8.00 piątek - 7.30- 8.00 |
co tydzień |
Gala Ewa | środa 14.25- 15.10 | co tydzień |
Piękowska Anna |
czwartek -11.50- 12.35 |
co tydzień |
Kinga Romaniuk |
środa - 12.00- 12.30 piątek - 10.00- 10.30 |
co tydzień |
Kisiel Jacek | poniedziałek – 13.00-14.00 | co tydzień |
Pieńkowska Justyna | poniedziałek – 16.00-17.00 | co tydzień |
Chachulska Dorota | czwartek – 12.45-13.45 | co tydzień |
Osiejuk-Wójcik Julita | czwartek – 11.45- 12.45 | co tydzień |
Korneluk Sylwia | poniedziałek 10.35-10.50 | co tydzień |
Ruszniak Weronika | piątek 9.45-10.45 | co tydzień |
PRZYJAZDY:
PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK
Rakowiska 7.00 (przystanek I pod lasem) – Szkoła Podstawowa w Hrudzie 750
Ossówka 740 – Szkoła Podstawowa w Hrudzie 750
ODJAZDY :
PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA, CZWARTEK
Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1245 – Rakowiska
Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1520 – Rakowiska
Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1245 – Ossówka
Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1520 –Ossówka
PIĄTEK:
Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1245 – Rakowiska
Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1435 – Rakowiska
Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1245 –Ossówka
Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1435 – Ossówka
Warunkiem korzystania dziecka z dożywiania od dnia 4 września 2024r. jest dostarczenie do wychowawcy klasy Oświadczenie o korzystaniu z dożywiania w terminie do 3 września 2024r. do godz. 12.00. W wyjątkowych sytuacjach można przesłać skan wypełnionego oświadczenia na adres poczty elektronicznej szkoły:
Dożywianie będzie obsługiwała firma cateringowa MM ANDRZEJ Sp. z o.o., Rakowiska, ul. Wspólna 39, 21-500 Biała Podlaska dostarczanie posiłków rozpocznie się od 4 września 2024r. dla uczniów oraz dzieci z oddziału przedszkolnego i punktu przedszkolnego. Opłata za obiad dwudaniowy ( tj. zupa i drugie danie) dla uczniów klas I-VIII w wysokości 9,00 zł a dla dzieci uczęszczających do punktu przedszkolnego i oddziału przedszkolnego w wysokości 5,00 zł . Opłata za wyżywienie całodniowe dla dzieci uczęszczających do punktu przedszkolnego i oddziału przedszkolnego w wysokości 9,50 zł. Obiad będzie wydawany w stołówce szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 dla uczniów oraz dzieci z oddziału przedszkolnego i punktu przedszkolnego godzinach: 10.00 – 10.55 – uczniowie klas I-VIII, 8.30 - 14.30- dzieci z punktu przedszkolnego i oddziału przedszkolnego ( ok. 8.30 śniadanie, ok. 11.00 obiad, ok. 14.30 podwieczorek). Rodzice otrzymują informacje o opłatach za korzystanie dziecka z posiłków poprzez -- adres strony: https://www.mobiportal.pl Rodzice wnoszą opłaty w miesiącu następującym po miesiącu udzielania świadczenia. Wpłaty należności za korzystanie z posiłków dokonywane są przelewem na rachunek bankowy szkoły w terminie nie dłuższym niż ostatni dzień roboczy miesiąca po miesiącu udzielania świadczeń.
Dane do przelewu bankowego za obiady:
Szkoła Podstawowa w Hrudzie, Hrud 33, 21-500 Biała Podlaska
Nr rachunku bankowego: 24 8025 0007 0052 1013 2000 0010
Bank Spółdzielczy w Białej Podlaskiej
Tytułem: Opłata za obiady za miesiąc ……… oraz imię i nazwisko dziecka
W przypadku nieobecności dziecka w szkole informację należy przekazać dnia poprzedniego do godz. 13.00
na nr. tel. 519 771 415
Rada Rodziców w roku szkolnym 2024/2025
Skład Prezydium Rady Rodziców:
-
Przewodnicząca: p. Anna Jówko
-
Z -ca przewodniczącego: p.Martyna Paluch
-
Skarbnik: p. Anna Kaliszewska
-
Sekretarz: p. Ewa Cydejko
-
Członek: p. Danuta Mich
-
Członek: p. Magdalena Jóźwiak
- Członek : p. Izabela Zazula
Skład komisji rewizyjnej:
-
Przewodnicząca: p. Marta Zazula
-
Członek: p. Aneta Denisiuk
-
Członek: p. Joanna Kłonica
Szanowni Rodzice!
Rada Rodziców Szkoły Podstawowej w Hrudzie zwraca się do Państwa z prośbą o wpłatę składki na Radę Rodziców w roku szkolnym 2024/2025.
Informujemy, że w obecnym roku szkolnym opłata roczna wynosi:
-
50 zł- w przypadku jednego dziecka
-
40 zł- w przypadku drugiego dziecka
-
30 zł- w przypadku trzeciego (czwartego, ...) dziecka w szkole.
Składka jest dobrowolna, a zgromadzone fundusze przeznaczone są wyłącznie na potrzeby uczniów naszych dzieci, a ich dobro jest dla nas najważniejsze. Dzięki wpłatom możemy wspierać i nagradzać, a także zachęcać do większej aktywności uczniów naszej szkoły. W ubiegłym roku szkolnym z kwoty będącej w dyspozycji Rady Rodziców mogliśmy zakupić pamiątkowe foto książki dla naszych absolwentów z 8 klas, lody na dzień dziecka oraz nagrody w postaci książek dla każdego ucznia naszej szkoły. Dziękujemy wszystkim rodzicom, którzy swoimi wpłatami wsparli fundusz Rady Rodziców.
Wpłaty można dokonywać gotówką u przedstawicieli Rady Rodziców lub u rodziców poszczególnych „Trójek Klasowych" oraz przelewem na rachunek bankowy:
Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej w Hrudzie
Bank Spółdzielczy: 56 8025 0007 0016 0209 2000 0010
W tytule podając imię i nazwisko dziecka oraz klasę
Rada Rodziców
przy Szkole Podstawowej w Hrudzie
Przepisy prawa oświatowego są dostępne na stronach:
- Ministerstwa Edukacji Narodowej www.men.gov.pl
- Kuratorium Oświaty w Lublinie www.kuratorium.lublin.pl
- Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie www.oke.krakow.pl
- Bezpieczne dziecko w sieci https://fundacja.orange.pl/strefa-wiedzy/materialy-edukacyjne-dla-rodzicow
Godziny pracy pedagoga w roku szkolnym 2024/2025
środa 7.10-8.00
8.45-10.55
14.25-17.25
Godziny pracy pedagoga specjalnego w roku szkolnym 2024/2025
poniedziałek 8.00-12.00
wtorek 8.00-12.00
środa 14.00-15.00
czwartek 11.00-13.00
piątek 11.00-13.00
Godziny pracy logopedy szkolnego w roku szkolnym 2024/2025
poniedziałek 12.00-13.00
wtorek 12.00-13.00
środa 8.00- 14.00
czwartek 8.00-11.00
piątek 8.00 - 11.00
Godziny pracy psychologa szkolnego w roku szkolnym 2024/2025
poniedziałek 12.00 -16.00
czwartek 8.00 - 12.00
piatek 8.00 -11.00
HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W HRUDZIE
W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
Terminy spotkania | Tematyka spotkania | Rodzaj spotkania | |
. |
od 09.09.2024r. do 16.09.2024r. (dzień i godziny spotkań ustala indywidualnie wychowawca każdej klasy) |
1. Zapoznanie ze szkolnymi zasadami oceniania i promocji. 2. Omówienie działań wychowawczych i profilaktycznych szkoły, systemu kar i nagród, praw i obowiązków ucznia. 3. Przedstawienie propozycji zajęć dodatkowych i wyrównawczych. Przedstawienie godzin obowiązkowych. 4. Zapoznanie rodziców z planowanymi imprezami szkolnymi, wspólne ustalenie imprez klasowych. 5. Omówienie form współpracy wychowawca – rodzic 6. Wybór Trójek Klasowych. 7. Zapoznanie z kalendarzem roku szkolnego. |
Spotkanie z wychowawcami (spotkanie może odbyć się tradycyjnie lub online ) |
od 25.11.2024r. do 29.11.2024r. (dzień i godziny konsultacji ustala indywidualnie wychowawca każdej klasy) |
1. Informacja o przewidywanych ocenach, w tym z zachowania. Zasady poprawy w II półroczu. 2. Informacja o ocenach i zachowaniu. 3. Sprawy bieżące. |
Konsultacje indywidualne: -wychowawca -nauczyciele przedmiotów (konsultacje mogą odbyć się tradycyjnie lub online)
|
|
od 10.03.2025r. do 20.03.2025r. (dzień i godziny konsultacji ustala indywidualnie wychowawca każdej klasy) |
1. Informacja o ocenach i zachowaniu. 2. Sprawy bieżące. |
Konsultacje indywidualne: -wychowawca -nauczyciele przedmiotów (konsultacje mogą odbyć się tradycyjnie lub online ) |
|
od 12.05.2025r. do 16.05.2025r. (dzień i godziny konsultacji ustala indywidualnie wychowawca każdej klasy) |
1. Zapoznanie z przewidywanymi ocenami, w tym z zachowania. 2. Przypomnienie o możliwościach uzyskania ocen wyższych niż przewidywane, o egzaminach poprawkowych, klasyfikacyjnych, zasadach postępowania w przypadku ustalenia oceny niezgodnej z przepisami prawa. |
Konsultacje indywidualne: -wychowawca -nauczyciele przedmiotów (konsultacje mogą odbyć się tradycyjnie lub online ) |
Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
. | Rozpoczęcie zajęć dydaktyczno-wychowawczych |
2 września 2024 r.Podstawa prawna: § 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211). |
. | Zimowa przerwa świąteczna |
23 - 31 grudnia 2024 r.Podstawa prawna:§ 3 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211). |
. | Ferie zimowe |
17 lutego - 2 marca 2025r.Podstawa prawna:§ 3 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211). |
. | Wiosenna przerwa świąteczna |
17 kwietnia – 22 kwietnia 2025 r.Podstawa prawna:§ 3 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211). |
Egzaminy ósmoklasisty |
język polski – 13 maja 2025 r. (wtorek) – godz. 9:00 matematyka – 14 maja 2025 r. (środa) – godz. 9:00 język obcy nowożytny – 15 maja 2025 r. (czwartek) – godz. 9:00 |
|
. | Zakończenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w szkołach |
27 czerwca 2025 r.Podstawa prawna:§ 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211). |
. | Ferie letnie |
28 czerwca - 31 sierpnia 2025 r.Podstawa prawna:§ 3 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211). |