Hrud 33, 21-500 Biała Podlaska +48 795 521 059   83 344 17 34 szkhrud@op.pl
zdjecie 3.jpg

Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno - wychowawczych w Szkole Podstawowej w Hrudzie w roku szkolnym 2024/2025

  • 2 styczeń 2025r.
  • 3 styczeń 2025r.
  • 2 maj 2025r.
  • 13 maj 2025r.
  • 14 maj 2025r.
  • 15 maj 2025r.
  • 21 maj 2025r.
  • 20 czerwiec 2025r.

 

Godziny dostępności nauczycieli dla uczniów i rodziców

Nazwisko i imię nauczyciela Dzień i godzina Uwagi
Komoszka Zbigniew czwartek - 12.35 – 13.35 co tydzień
Mroczkowska Anna poniedziałek - 9.15 – 9.45 co tydzień
Zdanowicz Joanna wtorek - 7.45 - 8.00 co tydzień
Szymczuk  Anna

czwartek -11.30- 12.00

piątek - 11.30- 12.00

co tydzień
Madej Jolanta

czwartek - 7.15- 7.45

piątek - 7.15- 7.45

co tydzień
Szewczyk Ewa środa - 7.10- 7.30 co tydzień
Żulińska Małgorzata czwartek 12.45-13.45 co tydzień
Panasiuk Alina piątek - 7.45- 8.45 co tydzień
Chwedoruk Wojciech środa – 13.30-14.30 co tydzień
Tomczuk Joanna piątek - 14.30- 15.30 co tydzień
Kempka Sylwia wtorek - 12.35 - 13.35 co tydzień
Panasiuk Joanna wtorek - 12.35 - 13.35 co tydzień
Klimek Małgorzata

środa - 7.30- 8.00

piątek - 7.30- 8.00

co tydzień
Gala Ewa środa 14.25- 15.10 co tydzień
Piękowska Anna

czwartek -11.50- 12.35

co tydzień
Kinga Romaniuk

środa - 12.00- 12.30

piątek - 10.00- 10.30

co tydzień
Kisiel Jacek poniedziałek – 13.00-14.00 co tydzień
Pieńkowska Justyna poniedziałek – 16.00-17.00 co tydzień
Chachulska Dorota czwartek – 12.45-13.45 co tydzień
Osiejuk-Wójcik Julita czwartek – 11.45- 12.45 co tydzień
Korneluk Sylwia poniedziałek 10.35-10.50 co tydzień
Ruszniak Weronika piątek 9.45-10.45 co tydzień

 

 PRZYJAZDY:

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK

Rakowiska 7.00 (przystanek I pod lasem) – Szkoła Podstawowa w Hrudzie 750

Ossówka 740 – Szkoła Podstawowa w Hrudzie 750

   ODJAZDY :

PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA, CZWARTEK

Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1245 – Rakowiska

Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1520 – Rakowiska

Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1245 – Ossówka

Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1520   –Ossówka

    PIĄTEK:

Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1245 – Rakowiska

Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1435 – Rakowiska

Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1245   –Ossówka

Szkoła Podstawowa w Hrudzie 1435   – Ossówka

 Warunkiem korzystania dziecka z dożywiania od dnia 4 września 2024r.  jest dostarczenie do wychowawcy klasy Oświadczenie o korzystaniu z dożywiania w terminie do 3 września 2024r. do godz. 12.00. W wyjątkowych sytuacjach można przesłać skan wypełnionego oświadczenia na adres poczty elektronicznej szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  a następnie dostarczyć oryginał oświadczenia wychowawcy  do 13 września 2024r.

            Dożywianie będzie obsługiwała firma cateringowa MM ANDRZEJ Sp. z o.o., Rakowiska, ul. Wspólna 39, 21-500 Biała Podlaska dostarczanie posiłków  rozpocznie się od 4 września 2024r. dla uczniów  oraz dzieci z oddziału przedszkolnego i punktu przedszkolnego.  Opłata za obiad dwudaniowy ( tj. zupa i drugie danie) dla uczniów klas I-VIII w wysokości 9,00 zł  a dla dzieci uczęszczających do punktu przedszkolnego i oddziału przedszkolnego w wysokości 5,00 zł . Opłata za wyżywienie całodniowe dla dzieci uczęszczających do punktu przedszkolnego i oddziału przedszkolnego w wysokości 9,50 zł. Obiad będzie wydawany w stołówce szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 dla uczniów oraz dzieci z oddziału przedszkolnego i  punktu przedszkolnego godzinach: 10.00 –  10.55 – uczniowie klas I-VIII, 8.30 - 14.30- dzieci z punktu przedszkolnego  i oddziału przedszkolnego ( ok. 8.30 śniadanie, ok. 11.00 obiad, ok. 14.30 podwieczorek). Rodzice otrzymują informacje o opłatach za korzystanie dziecka z posiłków poprzez -- adres strony:  https://www.mobiportal.pl   Rodzice wnoszą opłaty w miesiącu następującym po miesiącu udzielania świadczenia. Wpłaty należności za korzystanie z posiłków dokonywane są przelewem na rachunek bankowy szkoły w terminie nie dłuższym niż ostatni dzień roboczy miesiąca po miesiącu udzielania świadczeń.

Dane do przelewu bankowego za obiady:

Szkoła Podstawowa w Hrudzie, Hrud 33, 21-500 Biała Podlaska

Nr rachunku bankowego:  24 8025 0007 0052 1013 2000 0010

Bank Spółdzielczy w Białej Podlaskiej

Tytułem:  Opłata za obiady za miesiąc  ……… oraz imię i nazwisko dziecka

W przypadku nieobecności dziecka w szkole informację należy przekazać dnia poprzedniego do godz. 13.00

na nr. tel.  519 771 415

Rada Rodziców w roku szkolnym 2024/2025

Skład Prezydium Rady Rodziców:

  • Przewodnicząca: p. Anna Jówko

  • Z -ca przewodniczącego: p.Martyna Paluch

  • Skarbnik: p. Anna Kaliszewska

  • Sekretarz: p. Ewa Cydejko

  • Członek: p. Danuta Mich

  • Członek: p. Magdalena Jóźwiak

  • Członek : p. Izabela Zazula

Skład komisji rewizyjnej:

  • Przewodnicząca: p. Marta Zazula

  • Członek: p. Aneta Denisiuk

  • Członek: p. Joanna Kłonica

Szanowni Rodzice!

Rada Rodziców Szkoły Podstawowej w Hrudzie zwraca się do Państwa z prośbą o wpłatę składki na Radę Rodziców w roku szkolnym 2024/2025.

Informujemy, że w obecnym roku szkolnym opłata roczna wynosi:

  • 50 zł- w przypadku jednego dziecka

  • 40 zł- w przypadku drugiego dziecka

  • 30 zł- w przypadku trzeciego (czwartego, ...) dziecka w szkole.

Składka jest dobrowolna, a zgromadzone fundusze przeznaczone są wyłącznie na potrzeby uczniów naszych dzieci, a ich dobro jest dla nas najważniejsze. Dzięki wpłatom możemy wspierać i nagradzać, a także zachęcać do większej aktywności uczniów naszej szkoły. W ubiegłym roku szkolnym z kwoty będącej w dyspozycji Rady Rodziców mogliśmy zakupić pamiątkowe foto książki dla naszych absolwentów z 8 klas, lody na dzień dziecka oraz nagrody w postaci książek dla każdego ucznia naszej szkoły. Dziękujemy wszystkim rodzicom, którzy swoimi wpłatami wsparli fundusz Rady Rodziców.

Wpłaty można dokonywać gotówką u przedstawicieli Rady Rodziców lub u rodziców poszczególnych „Trójek Klasowych" oraz przelewem na rachunek bankowy:

Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej w Hrudzie
Bank Spółdzielczy: 56 8025 0007 0016 0209 2000 0010
W tytule podając imię i nazwisko dziecka oraz klasę

Rada Rodziców
przy Szkole Podstawowej w Hrudzie

Przepisy prawa oświatowego są dostępne na stronach:

 

Godziny pracy pedagoga w roku szkolnym 2024/2025

środa 7.10-8.00

             8.45-10.55

           14.25-17.25

Godziny pracy pedagoga specjalnego w roku szkolnym 2024/2025

poniedziałek 8.00-12.00

wtorek  8.00-12.00

środa  14.00-15.00

czwartek 11.00-13.00

piątek 11.00-13.00

 Godziny pracy logopedy szkolnego w roku szkolnym 2024/2025

poniedziałek 12.00-13.00

wtorek 12.00-13.00

środa  8.00- 14.00

czwartek 8.00-11.00

piątek 8.00 - 11.00

 

 Godziny pracy psychologa szkolnego w roku szkolnym 2024/2025

poniedziałek 12.00 -16.00

czwartek 8.00 - 12.00

piatek 8.00 -11.00

 

HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W HRUDZIE

W ROKU SZKOLNYM 2024/2025

  Terminy spotkania Tematyka spotkania Rodzaj spotkania
.

 od 09.09.2024r. do 16.09.2024r.

(dzień i godziny  spotkań ustala indywidualnie wychowawca każdej klasy)

    1. Zapoznanie ze szkolnymi  zasadami oceniania i promocji.

    2. Omówienie działań wychowawczych i profilaktycznych szkoły, systemu kar i nagród, praw   i   obowiązków ucznia.

3. Przedstawienie propozycji zajęć dodatkowych i wyrównawczych. Przedstawienie godzin obowiązkowych.

 4. Zapoznanie rodziców z planowanymi imprezami szkolnymi, wspólne ustalenie imprez klasowych.

 5. Omówienie form współpracy wychowawca – rodzic

 6. Wybór Trójek Klasowych.

 7. Zapoznanie z kalendarzem roku szkolnego.

Spotkanie z wychowawcami

(spotkanie może odbyć się tradycyjnie lub online )  

 

od 25.11.2024r. do 29.11.2024r.

(dzień i godziny  konsultacji ustala indywidualnie wychowawca  każdej klasy)

1. Informacja o przewidywanych ocenach, w tym z zachowania. Zasady poprawy w II półroczu.

2. Informacja o ocenach i zachowaniu.

3. Sprawy bieżące.

Konsultacje indywidualne: -wychowawca -nauczyciele przedmiotów

(konsultacje mogą odbyć się tradycyjnie lub online)

 

 od 10.03.2025r. do 20.03.2025r.

(dzień i godziny  konsultacji ustala indywidualnie wychowawca  każdej klasy)

1. Informacja o ocenach i zachowaniu.

2. Sprawy bieżące. 

Konsultacje indywidualne: -wychowawca -nauczyciele przedmiotów

(konsultacje mogą odbyć się tradycyjnie lub online ) 

 

od 12.05.2025r. do 16.05.2025r.

(dzień i godziny  konsultacji ustala indywidualnie wychowawca  każdej klasy)

1. Zapoznanie z przewidywanymi ocenami, w tym z zachowania.

2. Przypomnienie o możliwościach uzyskania ocen wyższych niż przewidywane, o egzaminach poprawkowych, klasyfikacyjnych, zasadach postępowania w przypadku ustalenia oceny niezgodnej z przepisami prawa.

Konsultacje indywidualne: -wychowawca -nauczyciele przedmiotów

(konsultacje mogą odbyć się tradycyjnie lub online )

Kalendarz roku szkolnego 2024/2025

. Rozpoczęcie zajęć dydaktyczno-wychowawczych

2 września 2024 r.Podstawa prawna: § 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211).

. Zimowa przerwa świąteczna

23 - 31 grudnia 2024 r.Podstawa prawna:§ 3 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego                    (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211).

. Ferie zimowe

 17 lutego - 2 marca 2025r.Podstawa prawna:§ 3 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego  (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211).

. Wiosenna przerwa świąteczna

17 kwietnia – 22 kwietnia 2025 r.Podstawa prawna:§ 3 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211).

  Egzaminy ósmoklasisty

język polski – 13 maja 2025 r.  (wtorek) – godz. 9:00

matematyka – 14 maja 2025 r.  (środa) – godz. 9:00

 język obcy nowożytny – 15 maja 2025 r. (czwartek) – godz. 9:00

. Zakończenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w szkołach

27 czerwca 2025 r.Podstawa prawna:§ 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211).

. Ferie letnie

28 czerwca - 31 sierpnia 2025 r.Podstawa prawna:§ 3 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211).